Toome teieni Aasta Turundustiim 2022 viis nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 29. ja 30. märtsil Kultuurikatlas.
Küsisime Eesti loov-, meedia-, digi-, üritusturundus- ja PR-agentuuride juhtide arvamust selle kohta, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal nende arvates kõige enam silma paistis. Igal vastajal palusime nimetada kuni kolm silmapaistvat turundustiimi, saadud hääled liideti kokku. Kokku mainiti ära 58 tublit Eesti turundustiimi.
Enim hääli saanud tiimid tähestikulises järjekorras on järgmised:
1. Lidl Eesti
2. Pakendikeskus
3. Slava Ukraini
4. Tele2 Eesti
5. Telia Eesti
Aasta Turundustiim 2021 on Elisa Eesti.
- Aasta Turundustiim 2021 Elisa Eesti eelmisel aastal Passwordi laval. Foto: Raul Mee
Tänavune
Password, mis toimub 29.-30. märtsil Kultuurikatlas keskendub turunduse ja psühholoogia seostele.
Registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna
SIIN ja vaata programmi
SIIT.
Seotud lood
Tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 13. märtsini
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Tänavuse turunduskonverentsi Password paralleelsaalis toimuvad põnevad ja harivad praktilised töötoad, mille fookuses on teemad alates tehisintellektist kuni armastuseni.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.