• 20.03.23, 10:57

Külm kõne või turunduskiri. Kumb on tõhusam?

Nii kõned kui ka e-kirjad täiesti uutele adressaatidele on meetod, mis aitab leida uusi potentsiaalseid kliente, kes ei ole varasemalt sinu äriga kokku puutunud. Kuigi mõlemad lähenemisviisid võivad olla müügivihjete ja müükide tegemiseks sobivad, on mitu põhjust, miks n-ö külmad kõned osutuvad võrreldes külmade e-kirjadega sageli tõhusamateks, kirjutab Fontakt partner Rene Sildvee.
Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha turunduskirja asemel hoopis külm kõne.
  • Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha turunduskirja asemel hoopis külm kõne.

Isiklik kontakt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele