• 20.04.22, 10:40

Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Alexela nutihaagiste mobiilirakendus, mis tegi haagiste rendi ööpäevaringseks ja paberivabaks

Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Alexela nutihaagiste äpp võimaldab haagiseid rentida üle Eesti kliendile kõige sobivamal ajal ja kohas. Äpi „Haagis“ vahendusel renditi Alexela haagiseid ligikaudu 15 000 korda, seega 2021. aasta lõpuks olid kõikidest haagise rentimistest tehtud 75 protsenti mobiilirakenduses.
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Alexela nutihaagiste mobiilirakendus, mis tegi haagiste rendi ööpäevaringseks ja paberivabaks
  • Foto: Ardo Kaljuvee/Tehnikamaailm
Alexela tõi koostöös TikiRendiga 2020. aasta lõpul turule täiesti uue "Haagis" mobiiliäpi, mille laiem kommunikatsioon ja reklaam toimus 2021. aastal. Haagiste rendipunktid ei asu ainult tanklapoodide juures, vaid nutikas lahendus võimaldab teha haagiserendi kättesaadavaks ka automaattanklates ja seda ööpäevaringselt.

Seotud lood

Uudised
  • 18.04.22, 11:11
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Prisma julgelt erinev värbamise imagokampaania
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Prisma värbamise imagokampaania eristus konkurentidest nii oma sõnumite kui ka visuaalidega, täites igati püstitatud eesmärgi.
Uudised
  • 12.04.22, 13:31
Aasta Turundustegu finalisti case study: 2021. aasta oli Nasdaq Tallinna börsile läbi aegade edukaim
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Otsa sõnul oli nende eesmärk 2021. aastast teha kõige edukam börsiaasta Tallinna börsi senise 25-aastase ajaloo jooksul. See ka saavutati.
Uudised
  • 11.04.22, 11:18
Aasta Turundustegu võitja case study: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli. Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.
Uudised
  • 24.03.22, 07:05
Selgusid Aasta Turundustegu 2021 võitjad
23. märtsil toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, mille õhtusel auhinnapeol Hilton Tallinn Park hotelli Olympic Park Casinos tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2021 auhinnad.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele