Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix kuulutatakse välja 29. märtsil turunduskonverentsi Password õhtusel üritusel Kultuurikatlas.
Aasta Turundustegu 2022 ärikategooria finalistid on alljärgnevad:
Nopri Talumeierei
Beast x Ballzy
Alexela kliendiprogramm
Apteeker Melchior
Viru Toidutänav
Finalistid tutvustavad oma töid
Passwordi konverentsil
29. märtsil. Pärast seda koguneb žürii uuesti ja valib nende seast välja parima ärikategooria turundusteo, mis pälvib tiitli
Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix'.Aasta Turundustegu 2022 avaliku sektori võidutööks osutus žürii valikul
Visit Estonia & Teflon Brothers kampaania. Võidutöö tuleb esitlusele 29. märtsil
Passwordil.
Žürii koosseisu kuuluvad: Eesti Energia turundusjuht Tiivi Püvi, Valio Eesti AS turundus- ja tootearendusdirektor Nele Jõemaa, OMD Estonia tegevjuht Toomas Tepomes, LeverUP Baltic & Nordic turundusjuht Heidi Ojamaa, TV3 Eesti tegevjuht Signe Suur, SEB Eesti turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu, Tabasco tegevjuht Karl Multer, Optimist Public partner Mari-Liis Ahven ja Annika Ljaš.
Aasta suurim turunduskonverents
Password toimub
29. ja 30. märtsil Kultuurikatlas. Vaata konverentsi infot ja programmi
SIIT ja registreeru
SIIN.
Seotud lood
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2022 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 10. märts 2023.
Toome teieni Aasta Turundustiim 2022 viis nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 29. ja 30. märtsil Kultuurikatlas.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.