• 21.04.23, 15:00

Noor endine tennisist jagab kogemust: kuidas jõuda tiktokkerist edukaks ettevõtjaks?

18aastane endine tennisist Markus Kristofer Sinivee rääkis Äripäeva raadio saates "Läbilöök", kuidas olla TikTokis edukas ning kuidas on ta jõudnud jälgijateta konto pidamisest edukaks ettevõtjaks.
Markus Kristofer Sinivee
  • Markus Kristofer Sinivee Foto: Erakogu
„Sport on olnud kõige aluseks, mida ma praegu teen. See on suurt rolli mänginud,“ rääkis Sinivee, kes on üle kahe aasta kogunund tuntust TikToki platvormil, kus tal on sadu tuhandeid vaatamisi ja üle 54 000 jälgija.

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.23, 11:52
Viis soovitust eristuva TikToki reklaami loomiseks
TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu tõmbaks tähelepanu ja looks brändile väärtust, mitte ei oleks üks tüütu ja kiiresti edasiskrollitav vahepala TikToki kasutaja jaoks?
Saated
  • 04.04.23, 09:24
Nopri talu noorperemees: teame, kuhu minna edasi TikToki keelustamisel
Kui sotsiaalmeediaplatvorm TikTok peaks sattuma laiemalt keelu alla, siis oskaks seal oma tuntuse saavutanud Nopri talu juba jätkata uuel platvormil, märkis Nopri talu noorperemees Karl Niilo.
Uudised
  • 02.08.22, 10:00
Case study: lugu sellest, kuidas Swedbank TikToki läks
Swedbank oli esimene pank Eestis, kes TikToki kanali avas. Swedbanki sotsiaalmeedia juhi Brenda Parbuse sõnul ei ole TikTok nende jaoks aga müügikanal, vaid pigem on tegu kohaga, kus jagada nõuandeid, meelelahutust ning teha tööandja brändingut.
Uudised
  • 01.06.22, 15:16
TikTok kogub turunduskanalina üha enam hoogu
Peale mõjuka ajaröövimisvahendina noorte seas on TikTok pälvinud ka nutikate turundajate tähelepanu, kes sealsete turundusvõimalustega kaasa minna soovivad. 49 protsenti kasutajatest nõustuvad, et TikTok on aidanud neil ostuotsuseid teha ja 72 protsenti TikToki kasutajatest leiavad, et sealsed reklaamid on inspireerivad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele