Swedbank oli esimene pank Eestis, kes TikToki kanali avas. Swedbanki sotsiaalmeedia juhi Brenda Parbuse sõnul ei ole TikTok nende jaoks aga müügikanal, vaid pigem on tegu kohaga, kus jagada nõuandeid, meelelahutust ning teha tööandja brändingut.
- Swedbanki Investeerimiskooli klipid TikTokis.
Brenda Parbuse sõnul tuli mõte luua Swedbankile TikToki kanal juba mõnda aega tagasi ja koostöös sotsiaalmeedia partneriga lõid nad idee, kuidas pank võiks TikToki siseneda. „Sel hetkel olid juba mitmed rahvusvahelised kui ka kohalikud ettevõtted TikTokis toimetamas,“ ütles ta ning lisas, et sellele vaatamata otsustasid nad, et parem hilja, kui mitte kunagi sellele rongile hüpata. Parbuse sõnul oli otsuse põhiliseks ajendiks laiendada nende kõlapinda noorte seas, leides, et selle Swedbankile tähtsa fookusgrupini jõudmiseks on TikTok asendamatu kanal.
Seotud lood
Peale mõjuka ajaröövimisvahendina noorte seas on TikTok pälvinud ka nutikate turundajate tähelepanu, kes sealsete turundusvõimalustega kaasa minna soovivad. 49 protsenti kasutajatest nõustuvad, et TikTok on aidanud neil ostuotsuseid teha ja 72 protsenti TikToki kasutajatest leiavad, et sealsed reklaamid on inspireerivad.
Pea kõik eestlased pöörduvad meelelahutuse leidmiseks tele- ja striimingteenuste kõrval peamiselt YouTube’i ning Facebooki poole, seejuures erineb aga teiste meelelahutusteenuste kasutamine vanusegruppide lõikes märkimisväärselt, selgub Elisa poolt läbiviidud uuringust.
Reklaamivõimalused TikTokis on turundusmaailmas pikalt kuum teema olnud. Kuigi kohalikud kasutajad veel reklaame ei näe, on siiski ka Eesti turundajatel võimalik 1,1 miljardi kasutajaga hittplatvormist täna osa saada. Platvormi reklaamivõimalustest tegi ülevaate Httpool Eesti TikToki kliendipartner Anna-Liise Linholm.
Hando Sinisalu vestles Taani televisioonieksperdi Christian Godskega televisiooni tulevikust. Christian esineb Passwordil ettekandega “TV aastal 2030”.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.