• 16.05.23, 15:18

Telefonimüük areneb jõudsalt ja tehisintellektil on siin oma roll

Palju on räägitud, et telemarketing on ajast ja arust, kuid tegelikult ei ole seda juhtunud Eestis ega paljudes lähiriikides, näidates pigem kindlat kasvu mahtudes. Telefon kui kommunikatsioonikanal vaid rikastab võimalusi turundust korraldada ja elu on näidanud, et vajadus sellise turunduskanali järele on pidevalt kasvav, räägib Müügimeistrite müügidirektor Egle Tamlak.
Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.
  • Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.
Telefonimüügi tuleviku kujundavad meie hinnangul kolm asja: müügikõnede efektiivsuse tõstmine, rohkem järelteenindust ning tehnoloogia rakendamine müügitegevuse parendamisse. Pikemas perspektiivis aga arvan, et täiuslikuks müügiks on mõistlik kombineerida erinevaid müügikanaleid ühise eesmärgi nimel töösse. Sealhulgas arendada tänapäevase meiliturunduse suunda ning keskenduda enam ka ettevõttelt ettevõttele müügi ehk B2B poolele, mis on seni veidi tagaplaanile jäänud. Kui telemarketing Eestis lansseeriti, siis tehtigi tööd just enam äriklientidele, kuid pärast eelmist majanduskrahhi liikus meie tegevuse fookus enam eraklientidele müügile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele