Initiative'il on kombeks kevaditi oma tänaseid ja ka endisi kliente ning koostööpartnereid usalduse eest tänada. Nii veedeti 25. mail Initiative'i (töö)klubis meeleolukas õhtu, kus muu hulgas tutvustati siinses regioonis unikaalset AI baasil töötavat meediastrateegiate loomise töövahendit ja räägiti cultural branding'u võludest.
- Initiative'i juht Indrek Soom ja Tanel Rebane ettevõttest Analytical Alley. Foto: Triin Raa
Initiative'i juht Indrek Soom sõnas, et Initiative on alati pannud suurt rõhku analüütilisele turundusele. "Meediaanalüütika on olnud meediaagentuuride elementaarne osa teenusest, meedia on aga ainult üks väike osa turundusest," märkis ta ja lisas, et seepärast on nad juba aastaid keskendunud just turunduse toimimise laiapõhjalisematele süvaanalüüsidele, mis on olnud ettevõtte rekordiliselt kiire kasvu üheks oluliseks osaks. "Sellest julgustatuna lansseerisime eelmise aasta Initiative'i õhtusöögil advanced turundus- ja müügianalüütikale keskenduva ettevõtte Analytical Alley," sõnas Soom ja lisas, et Analytical Alley eesmärk on keskenduda veel enam ennekõike performance analüütikale, mille aluseks on andmestrateegiate loomine, big data analüüsid, andmekaeve, erinevad statistilised ja ennustusmudelid, automatiseeritud turundus, masinõpe, AI jms. Ta märkis, et juba aastaga on leitud kindlad partnerid nii Baltikumis kui Skandinaavias.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.