Iga-aastane globaalne väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2023 on tööde esitamiseks avatud. Tähtaeg tööde esitamiseks kukub 11. augustil.
BalticBest reklaami- ja turunduskonkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovlahendusi. Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii, kes hindab loovlahenduste originaalsust ja kvaliteeti. Tööde esitamiseks ja hindamiseks kasutame kolmandat aastat AdForumi platvormi. Konkurss toimub koostöös maineka loovuskonkursiga Epica Awards, kust on ka BalticBesti kullad auhindu noppinud.
Esita oma töö konkursile SIIN. (Alguses tee endale profiil ja logi sisse ning siis vajuta siin sellele samale lingile uuesti)
Vaata infot osalemise kohta
SIIT.Probleemide korral võta ühendust
[email protected] või 00372 502 8561.
Olulised kuupäevad:
Tööde esitamise tähtaeg: 11.08.2023
Shortlist'ide avaldamine: 18.08.2023
Võitjad selguvad: 23.08.2023
BalticBesti žürii hindab töid 23. augustil otse eetris, mille vahendusel saavad võistlejad žürii kommentaare oma tööde kohta näha ja kuulda reaalajas.
Hoia end konkursi uudistega kursis ametlikul BalticBest 2023 veebilehel
balticbest.eu.Seotud lood
Baltikumi reklaamiagentuuride edetabelis võrreldakse Eesti, Läti ja Leedu agentuure kohalike, piirkondlike ja rahvusvaheliste konkursside auhindade põhjal. Edetabelit koostab 2014. aastast Best Marketing.
Agentuuri Tabasco, Eesti Hematoloogide Seltsi ja Eesti Kunstiakadeemia meediagraafika tudengitega koostöös sündinud kampaania "Märka hemofiiliahaiget" võitis tänavusel Epica Awardsil pronksmedali Print Craft kategoorias, olles ainuke kampaania Eestist, mis nii kaugele jõudis.
Eile auhindas rahvusvaheline žürii reklaamikonkursil BalticBest 2022 parimaid. Ülekaalukalt läks seekord enim auhindu Leetu. Eestisse tõi ainsana kullad agentuur Tabasco.
Vaata salvestust järele
Globaalse väikeriikide reklaamikonkursi BalticBest 2022 tööd said täna rahvusvahelise žürii poolt otse-eetris hinnatud ning parimad tiitlitega pärjatud. Vaata, kes on tänavuse konkursi võitjad.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.