Sotsiaalmeedia on muutnud suuresti seda, kuidas PRi tehakse, rääkis intervjuus rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie. Ta tõi muu hulgas ka välja seda, et andmeanalüütika on muutumas kommunikatsiooni lahutamatuks osaks.

- Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie Foto: erakogu
Wylie rääkis intervjuus, et LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok ja Facebook võimaldavad ettevõtetel suhelda otse oma jälgijaskonnaga, suurendada teadlikkust ning luua usaldusväärsust ja usaldus praeguste ning potentsiaalsete klientide seas. „Brändid kasutavad sotsiaalmeediat, et inimesi rääkima panna, julgustavad neid postitusi jagama,“ ütles ta ning lisas, et mõjuisikute kasutamisest on saanud tavapraktika ja see on üks olulisemaid viise, kuidas PR-tööstus on viimase kümne aasta jooksul muutunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!