• 03.08.23, 14:20

BalticBest 2023 žüriiliige: reklaamil ja huumoril on endiselt keeruline suhe

Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja Leedu agentuuri TRUTH loovtiimi juhi Ugnius Mikšta sõnul peab enamik inimesi reklaame endiselt tüütuks ja soovitab uute ideede ammutamiseks ekraanidest eemal olla ja lihtsalt mõelda.
Ugnius Mikšta
  • Ugnius Mikšta
Mis on sinu töös täna suurim väljakutse, mis sind öösiti üleval hoiab?

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.23, 13:59
Anti Jürgenstein: Epica, Clio või Cannes’i trofeed Eesti klienti eriti ei kõiguta
Tänavuse BalticBest konkursi žüriiliikme ja agentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgensteini sõnul annavad suurte rahvusvaheliste loovkonkursside võidud enesekindlust ja liidavad tiimi, aga klienti üldjuhul ei too.
Uudised
  • 01.08.23, 10:03
BalticBest 2023 žüriiliige: loovuse ärgitamiseks ära külasta loomaaeda, vaid džunglit
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri Milk strateegiajuht Rasa Misiūnaitė soovitab muu hulgas reklaamiagentuuri mullist aeg-ajalt välja tulla ning lugeda Paul Feldwicki raamatut "Why Does The Pedlar Sing", milles pole ühtegi turunduslikku moesõna ja näitab, miks reklaamindus on täna vähem tõhus ja meeldiv kui kunagi varem.
Uudised
  • 31.07.23, 14:16
Nils Kajander: loominguliste ideede genereerimine ei tähenda ainult geniaalsust, vaid ka higi
Tänavuse BalticBest loovuskonkursi žüriiliige ning agentuuri BOND tegevjuht ja partner Nils Kajander sõnas lühiintervjuus muu hulgas, et kõige keerulisem osa tema tööst on agentuuri juhtimine kui selline ning soovitab loovuse ärgitamiseks tarbida filme, raamatuid ja podcaste, mis ei ole otseselt oma valdkonnaga seotud.
Uudised
  • 28.07.23, 11:03
BalticBest 2023 žüriiliige: viimase minuti stress annab loovusele hoogu
Tänavuse loovuskonkursi BalticBest žüriiliige ning kunstiline juht ja freelancer Sandro Tsitskishvili Gruusiast rääkis lühiintervjuus muu hulgas, miks ta otsustas vabakutseliseks hakata ning et loovusele hoogu andmiseks tuleb ajule tekitada n-ö head stressi.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele