Telia uus brändikampaania “Aina parem töö” inspireerib vaatajaid tehnoloogia toel oma elu kvaliteeti tõstma
Augustikuus käivitunud Telia brändikampaania “Aina parem töö” fookuses on, kuidas tehnoloogia muudab nii täna kui tulevikus töö tegemist paremaks. Brändikampaania jaoks on loodud 60-sekundiline klipp, mis on sündinud koostöös Optimist Creative'iga.
“Meie uus brändikampaania räägib sellest, mida meie kliendid ootavad - kuidas tehnoloogia teeb töö tegemist paremaks ja muudab seeläbi inimeste elu lihtsamaks. Soovime inspireerida, anda inimestele uusi mõtteid ning näidata uutmoodi töid, mida on võimalik juba tänaste tehnoloogiate toel teha,” lausus Telia Eesti brändijuht Helena Hiis.
Sel aastal on turvalisus inimestele olulisem kui eales varem ning on selge, et üks ettevõte ei suuda lahendada kõiki füüsilise maailma probleeme, peatada agressioone või takistada viiruseid. Küll aga saab Telia kasutada enda liidripositsiooni inimeste julgustamiseks ja turvatunde tekitamiseks digiruumis.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.