• 09.08.23, 13:32

Telia uus brändikampaania “Aina parem töö” inspireerib vaatajaid tehnoloogia toel oma elu kvaliteeti tõstma

Augustikuus käivitunud Telia brändikampaania “Aina parem töö” fookuses on, kuidas tehnoloogia muudab nii täna kui tulevikus töö tegemist paremaks. Brändikampaania jaoks on loodud 60-sekundiline klipp, mis on sündinud koostöös Optimist Creative'iga.
Telia uus brändikampaania “Aina parem töö” inspireerib vaatajaid tehnoloogia toel oma elu kvaliteeti tõstma
“Meie uus brändikampaania räägib sellest, mida meie kliendid ootavad - kuidas tehnoloogia teeb töö tegemist paremaks ja muudab seeläbi inimeste elu lihtsamaks. Soovime inspireerida, anda inimestele uusi mõtteid ning näidata uutmoodi töid, mida on võimalik juba tänaste tehnoloogiate toel teha,” lausus Telia Eesti brändijuht Helena Hiis.

Seotud lood

Uudised
  • 22.11.22, 11:15
Telia jõulukampaania räägib metafoorilise loo interneti olulisusest, ent ka ohtudest
Sel aastal on turvalisus inimestele olulisem kui eales varem ning on selge, et üks ettevõte ei suuda lahendada kõiki füüsilise maailma probleeme, peatada agressioone või takistada viiruseid. Küll aga saab Telia kasutada enda liidripositsiooni inimeste julgustamiseks ja turvatunde tekitamiseks digiruumis.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele