• 27.09.23, 09:30

Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Pakendikeskuse sotsiaalmeedia tegevused on aidanud kasvatada ettevõtte käivet 5 protsenti

Pakendikeskuse sotsiaalmeedia postitused on levinud orgaaniliselt kulutulena ja tänu sellele on õnnestunud hoida meediainvesteeringud madalal. Tulemus tõi agentuurile Tabasco Aasta Digitegu 2023 võidu pikaajalise sotsiaalmeedia turunduse kategoorias.
Tabasco tegevjuht Karl Multer esitlemas võidutööd digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2023.
  • Tabasco tegevjuht Karl Multer esitlemas võidutööd digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2023. Foto: Marko Mumm

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.23, 10:21
Aasta Digitegu 2023 grand prix’ case study: Travel Analytics lennutas airBalticu Google Adsi käibe uutesse kõrgustesse
Tänu innovaatilistele lahendustele suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu tulu uutelt turgudelt 81 protsenti, mis on lennunduses ülikõrge kasv. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu müügikampaaniate kategoorias ja lisaks ka grand prix’.
Uudised
  • 15.09.23, 18:08
Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2023 võitjad ja grand prix on selgunud
15. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2023 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele