Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Pakendikeskuse sotsiaalmeedia tegevused on aidanud kasvatada ettevõtte käivet 5 protsenti
Pakendikeskuse sotsiaalmeedia postitused on levinud orgaaniliselt kulutulena ja tänu sellele on õnnestunud hoida meediainvesteeringud madalal. Tulemus tõi agentuurile Tabasco Aasta Digitegu 2023 võidu pikaajalise sotsiaalmeedia turunduse kategoorias.
Tänu innovaatilistele lahendustele suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu tulu uutelt turgudelt 81 protsenti, mis on lennunduses ülikõrge kasv. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu müügikampaaniate kategoorias ja lisaks ka grand prix’.
15. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2023 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.