• 04.10.23, 12:22

Aasta Digitegu 2023 võitja case study: värske ilubränd sai tuule tiibadesse tänu mõjuisikutele

Glowberry on sel aastal oma vahenditega loodud Eesti ilubränd, mille neli kõige edukamat mõjuisikute koostööd tõid kokku üle 11 000 euro müügitulu ning kõige edukam koostöö tõi vähemalt 143 ostu. Tulemus tõi Aasta Digitegu 2023 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
Glowberry asutaja Heidi Mülla esitlemas võidutööd digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2023.
  • Glowberry asutaja Heidi Mülla esitlemas võidutööd digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2023. Foto: Marko Mumm

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 29.09.23, 10:59
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Google Ads aitas miljonieuroste toodete hinnapäringute mahtu hüppeliselt kasvatada
WOW Digital tõstis Stargate Hydrogeni miljonieuroste toodete müüki läbi Google Adsi ja hinnapäringute maht kasvas tänu sellele 335 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Uudised
  • 28.09.23, 11:10
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: airBalticu müügimahu priske kasv läbi affiliate kanali
Tänu affiliate kanalile suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse kategoorias.
Uudised
  • 27.09.23, 09:30
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Pakendikeskuse sotsiaalmeedia tegevused on aidanud kasvatada ettevõtte käivet 5 protsenti
Pakendikeskuse sotsiaalmeedia postitused on levinud orgaaniliselt kulutulena ja tänu sellele on õnnestunud hoida meediainvesteeringud madalal. Tulemus tõi agentuurile Tabasco Aasta Digitegu 2023 võidu pikaajalise sotsiaalmeedia turunduse kategoorias.
Uudised
  • 26.09.23, 10:21
Aasta Digitegu 2023 grand prix’ case study: Travel Analytics lennutas airBalticu Google Adsi käibe uutesse kõrgustesse
Tänu innovaatilistele lahendustele suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu tulu uutelt turgudelt 81 protsenti, mis on lennunduses ülikõrge kasv. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu müügikampaaniate kategoorias ja lisaks ka grand prix’.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele