Petri Parvinen: olen nõus omama klienti, kelle pealt ma ei teeni
Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen, kes on teinud kümme aastat uurimistööd müügiinnovatsiooni ja -tõhususe kohta Põhjamaades, annab ülevaate, kuidas eristada suuri kliente keskmistest.
Suured tehingud võidetakse sageli pakkumiste teel. Tavaliselt, kui hange on juba läbi, on juba hilja. Kuidas mõjutada pakkumisi nii, et see oleks nii eetiline kui ka seaduslik?
Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen rääkis tänavusel Passwordil müügipsühholoogia trendidest, millest tõi esile näiteks sellised nähtused nagu „õõvaorg“, „nakkavad sidemed“ ja „Feynmani sobimus“.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.