• 15.11.23, 14:46

Värska Originaal sulges ostujõu languse tõttu ühe tootmise, kuid avab uusi eksporditurge

Värska Originaali juhatuse esimees ja müügidirektor Rauno Jõgeva sõnas, et inimeste ostujõu languse tõttu olid nad sunnitud sulgema BioMari ökolimonaadi tootmise. Ta tõi välja, et ka uuringu tulemused näitasid, et alates umbes juulikuust hakkasid inimesed kallimate brändide asemele otsima soodsamaid alternatiive.
Värska Originaali juhatuse esimees ja müügidirektor Rauno Jõgeva.
  • Värska Originaali juhatuse esimees ja müügidirektor Rauno Jõgeva.
Rauno Jõgeva sõnas, et aasta esimeses pooles liikusid nad graafikus, aga teine pool on olnud keerulisem seoses inimeste ostujõu langusega ning see on teinud plaani täitmise väljakutsuvamaks. Ta lisas, et see tõi kaasa ka ühe tootmisüksuse - BioMari - sulgemise.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.23, 10:10
Eesti suurim ja oodatuim turundussündmus Password tuleb taas! Registreeru juba täna
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele