Kalevi uue jõuluteemalise imagoreklaami telgitaguseid avavad Kalevi brändijuht Kati Cronenberg, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme, idee autor ja copywriter Marko „Mörö“ Matvei ning režissöör Tanel Toom, kes tõi muu hulgas välja ka põnevaid detaile filmimiselt.
- Hetk Kalevi jõulureklaami filmimise telgitagustest.
Küsimusele, millist ideed ja sõnumit uus Kalevi jõuluklipp edasi annab, vastas Kalevi brändijuht Kati Cronenberg, et nüüd, kus Kalevi suur brändiuuendus on tehtud, on aeg taas jutustada lugusid. Tegemist on tema sõnul imagoloogilise reklaamiga, mille eesmärk on puudutada laiemalt Eesti inimesi ja ühiskonda, mitte üksnes magusasõpru. „See on lugu, mis räägib märkamisest. Kalev on tükike head kõigile. Kalev on Eesti armastatuim toidubränd, mille soov on olla igas Eestimaa kodus päkapiku sussi sees, kingikotis ja jõululaual. Kalev on kingitus,“ sõnas Cronenberg ja lisas, et see oli ka agentuurile antud briifi tuumiksõnum.
Seotud lood
Tallink Grupi brändijuht Kärt Vilti sõnul sündis tänavuse Tallink Silja Line’i jõulukampaania võiduidee alles peale n-ö ametliku tööprotsessi osa lõppu – saunas leili visates. Lisaks tõi ta välja, et iga grupiülene kampaania on täis üllatusi ja katsumusi, sest turud on oma olemuselt väga erinevad.
Lisatud intervjuu Telia brändijuhiga
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
Täna avalikustati Lapimaal Coca-Cola armastatud jõulukampaania, millest saab osa ka Eesti. Ühtlasi näidati esmakordselt selleaastast jõulureklaami “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid”.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.