• 13.12.23, 16:46

Moekad roheloosungid ei sobi alati kaubamärgiks

Roheline on moes ja ettevõtjad soovivad vähemasti näida keskkonnasõbralikumad. Muidugi kajastub see ka kaubamärkides. Värske kohtupraktika on ettevõtjaile aga hoiatuseks, et liialt lihtsakoeline roheväljend alati kaubamärgina ei toimi.
Moekad roheloosungid ei sobi alati kaubamärgiks
  • Foto: Unsplash
Euroopa Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) andmebaasis on üle 12 000 registreeritud kaubamärgi, mis sisaldavad sõna „eco“ ja üle 6000 märgi, milles sõna „green“. Popid on ka keskkonnasäästliku sisuga reklaamlaused. Nende väljamõtlemisel ja kaitsmisel kaubamärgina peab ettevõtja aga olema nutikas. Liiga lihtsakoelise sisuga reklaamlauseid keeldub amet kaubamärgina registreerimast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele