• 20.12.23, 11:05

Best Marketing 20: millised on 20 kõige loetumat lugu läbi aegade?

Jätkame Best Marketingi 20. juubeli lainel ja toome selle puhul arhiivisügavustest välja 20 kõige loetumat artiklit. Vaata, millised teemad viimase dekaadi jooksul lugejate tähelepanu kõige enam köitsid.
2016. aastal ilmunud artikkel pealkirjaga "Mis tegelikult peitus „Pissi duši all“ sõnumi taga?" on üks loetumaid lugusid.
  • 2016. aastal ilmunud artikkel pealkirjaga "Mis tegelikult peitus „Pissi duši all“ sõnumi taga?" on üks loetumaid lugusid.
1. Welcome to Estonia – not SO positively surprising?, 2013
Reklaamiarvustus! Vene turule suunatud Visitestonia.com klippide kohta avaldab arvamust Der Tank projektijuht Veronika Pekurina: "Kõik, mida mul Eestimaa venelasena öelda on: see on lihtsalt NII HALB!". Loe lähemalt
2. John Lewise südamlik jõulureklaam #ExcitableEdgar, 2019
Aasta oodatuim jõulureklaam on kohal! Briti kaubamaja John Lewise jõulureklaame oodatakse põnevusega igal aastal. Vaata, millega üllatati sel aastal. Loe lähemalt
3. Turundusdirektor Kadri Ärm lahkus Saku ja Aldarise õlletehastest, 2016
Turundusdirektori töökohustused võtab üle senine müügidirektor Jaan Härms. Ühtlasi lahkub äkiliste muudatuste tulemusena mõlema ettevõtte juht Margus Kastein. Loe lähemalt
4. Turundus on surnud, elagu turundus! 2020
Enamik elust, ja seda ka ärilises mõttes, on oma kompsud kokku pakkinud ning sotsiaalmeediasse kolinud. Tegemist pole küll uue uudisega, ent ometi võib igal teisel sotsiaalmeedia sammul otsa koperdada rabedale kampaaniale, mis parimal juhul ei tee kaupmehele lihtsalt au. Loe lähemalt
5. Heily Aavik: Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad, 2017
Heily on ainus naine Eestis, kes on juhtinud reklaamiagentuuri 20 aastat järjest. Täna kutsub ta teisi agentuure panustama õppematerjali loomisse, mis aitaks noortel turundusmanipulatsioone ära tunda. Intervjuus räägib Heily sellest, miks on reklaamiagentuurijuhtide seas vähe naisi, millised on reklaamimaailma praegused väljakutsed ja turunduse tulevikutrendid. Loe lähemalt
6. Ekspert soovitab: Kuidas leida sponsoreid, 2017
Suurettevõtted saavad aastas sadu koostööpakkumisi ja sponsorlustaotlusi. Mida tähendab ettevõtte jaoks sponsorlus? Kuidas ettevõtted langetavad otsuse olla sponsor või mitte? Miks on nii, et mõned projektid leiavad toetaja, aga suur osa mitte? Nendele küsimustele vastab Tele2 kauaaegne müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema. Loe lähemalt
7. Raimond Kaljulaid: Ära teeninda nõmedaid kliente, 2016
Endine turundaja, nüüdne Põhja-Tallinna linnaosa vanem Raimond Kaljulaid kirjutab, mida ta õppis nende viie aasta jooksul, mil oma agentuuri juhtis. Loe lähemalt
8. Lahkus reklaamiagentuuri Imagine looja Margo Kütt, 2018
Esmaspäeval, peale pikka haigust, lahkus meie seast reklaamiagentuuri Imagine looja Margo Kütt. Loe lähemalt
9. Ülevaade Eesti parimatest sotsiaalmeedia lehtedest 2016, 2916
Eelmise aasta sügisel alustas Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia tegevuse analüüsiga. Ta töötas läbi mitmeid sotsiaalmeedia kontosid ja kanaleid, uuris, millise brändi poolt sotsiaalmeediasse loodud sisu on tasemel, kes saavad keskmisest rohkem tähelepanu ning kaasavad paremini inimesi. Täna on vaatluse all samad küsimused, kuid uued brändid. Loe lähemalt
10. ABC Kinga kampaania on kui pahaks läinud Napoleoni kook, 2014
Jälgides meedias toimuvat poleemikat ning ABC Kinga ja agentuuri väljaütlemisi, tundsid Eesti loovtöötajad vajadust väljendada ka enda arvamust. „Lihtsalt halba reklaami on palju, aga see kampaania pole enam mitte niisama halb, vaid halb kihiti. Nagu pahaks läinud Napoleoni kook,“ ütleb teletoimetaja-produtsent, kolumnist ja loovettevõtja Susan Luitsalu-Miil. Loe, mida arvavad Uku-Kristjan Küttis (AKU), Helene Vetik (HMMM, uustuus.ee), Rauno Pello (Brand Manual), Anne Vetik (Slacker, Linda loovteenused) ja muusik Maria Juur. Loe lähemalt
11. Turundusfirmade TOPi võitis Mediabrands Digital, 2015
Turundusfirmade TOPi tipus troonivad 2014. aasta tulemuste põhjal Mediabrands Digital, Utopia ja ADM Interactive. Loe lähemalt
12. TURUNDUSE PALGA TOP: üle 5000-eurost kuupalka maksab neli ettevõtet, 2023
Turunduse, meedia ja kommunikatsiooni valdkonnas maksab Eestis üle 5000-eurost keskmist brutokuupalka neli ettevõtet, selgub ettevõtete eelmise aasta kvartaliaruannetest. Vaata, millised ettevõtted maksavad Eestis kopsakamaid palku, kes on teinud aastaga suurima palgakasvu ja kes suurimaid palgakärpeid. Loe lähemalt
13. Mis tegelikult peitus "Pissi duši all" sõnumi taga?, 2016
„Kampaania oli väga edukas, koduleht sai üle 20 000 külastuse 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile Eestis kajastati uudist ka vähemalt kahes välisriigis, Venemaal ja Lätis. Reklaamiagentuur Rakett oskab ja suudab luua kampaaniaid, mis ületavad riikide piire,“ ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja. Loe lähemalt
14. Omniva vahetab logo: värske visuaalne identiteet väljendab rõõmu ja uut missiooni, 2022
Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud. Loe lähemalt
15. Hollandi turundusäss pakkus Eestile nutika brändingulahenduse, 2016
Kas Eesti bränd on nüüd lõpuks leitud? Eesti on coolEST, kindEST, fastEST, smallEST, smartEST - just ESTonishing! Hollandi turundus- ja brändinguspetsialist Peter Kentie pakkus Eestile välja ambitsioonika ja nutika brändingulahenduse, mis rõhutab ingliskeelset ülivõrret "-est" ja kasutab sloganit "just estonishing". Kristjan Lepik Memokraadist tegi Peter Kentiega intervjuu. Loe lähemalt
16. ETKAL pani Eesti agentuurid edetabelisse, 2016
ETKAL on pannud Eesti agentuuridest kokku edetabeli, mis arvestab erinevate reklaamikonkursside tulemusi. Vaata, kes on Eesti edukaimad agentuurid! Tabel pole hinnang agentuuride loovusele, see mõõdab lihtsalt loovauhindu ehk auhindu, mis mõõdavad loovust. Loe lähemalt
17. Väide, et alkoholireklaam ei tööta, on reklaamitööstusele solvav, 2015
"Palun lõpetame häma ja räägime asjadest ausalt. Reklaam (sh ka alkoholireklaam) on tulemuslik ja suurendab tarbimist," pöördub Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu avalikkuse poole. Loe lähemalt
18. Divisioni Kuldmuna võidutööl plagiaadisüüdistus, 2018
Tänavu Kuldmuna konkursil disainikategoorias pronksi võitnud toidulisandite sarja „Rõõmu vitamiinid“ pakenditel, mille autoriks loovagentuur Division, lasub plagiaadisüüdistus. „Kas ripoff või tellitigi illustratsioonid Malika Favre'lt?“, juhiti juhtumile tähelepanu Eesti Disainerite Facebooki grupis. Loe lähemalt
19. Rain Pikand: Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab, 2015
Rain Pikand räägib, miks ta Divisionist ära tuli ja mis on Nexd, millega ta nüüd tegeleb. "Tingituna tehnoloogia arengust on kogu reklaam ja turundus tohutus muutumises. Loovagentuurid võitlevad oma eksistentsi eest," ütleb Pikand. Loe lähemalt
20. Inimesed ei saa Saku uuelt reklaamilt pilku ära, 2020
Järgneva nädala jooksul kasutatakse Tallinnas Tammsaare pargis asuval välireklaampinnal hologramm-lahendust, mis osutus esimesel päeval niivõrd pilkuköitvaks, et möödujad ei saanud sellelt silmi lahti. Loe lähemalt

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.23, 14:08
Hando Sinisalu Best Marketingi algusaegadest: see kõik oli väga avangardistlik
Juubeliintervjuu
Best Marketing tähistab oma 20. juubelit ja selles valguses aitab Hando Sinisalu kiigata selle värvikatesse algusaegadesse ja pöördelisematesse hetkedesse. Muu hulgas tõi ta välja, et oli aegu, mil Best Marketing tegutses lisaks Balti riikidele ka Horvaatias, Ukrainas ja Poolas.
Uudised
  • 12.12.23, 14:25
Best Marketing sai 20aastaseks! Hea tellija, meil on Sulle kingitus
Best Marketingi 20. sünnipäeva puhul on meil sulle, hea tellija, üks väärt kingitus. Tule logi sisse ja uuri kingituse kohta lähemalt ning tähista koos meiega.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele