Triin Tähnas: influencer-üritused aitavad kogeda brändi väärtusi
Suhtekorraldusagentuuri PR Strategies turundusvaldkonna juht Triin Tähnas räägib, kuidas korraldada mõjuisikute üritust, mis läheb päriselt korda ja avaldab pikemaajalisemat mõju kui pelk paar tundi üritust.
PR Strategies turundusvaldkonna juht Triin Tähnas. Foto: Sandra Palm
Täna on influencer-turundusel juba paljude brändide turundusplaanis oluline roll ja mõne toote puhul võib see olla lausa parim viis turundamiseks. Mõjuisikute kasutamine turunduskanalina aitab jõuda õige sihtrühmani lähtuvalt mõjuisiku enda nišist ja huvidest ning kasvatada brändi tuntust ja usaldust. Mõjuisik on jälgijatele nagu usaldusväärne sõber ning sellel samal usaldusel sõidab ka koostööd telliv bränd.
Seekordne Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
Suhtekorraldusagentuuri PR Strategies partneri ja turunduskommunikatsiooni valdkonnajuhi Triin Tähnase sõnul nähakse mujal maailmas sotsiaalmeediat rohkem kui võimalust astuda tarbijaga dialoogi, Eestis on see aga sageli ühepoolne ja pelgalt otsene müügisõnumite kommunikeerimine.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.