Media House’i strateeg Roger Puksi sõnul on GA4 oma olemuselt mõeldud pigem trendide ja kvartaalsete tulemuste vaatamiseks ning parim viis andmete kogumiseks on kasutada GA4 ja mõnda väiksemat alternatiivi kõrvuti.
Roger Puks möönis, et Google Analytics 4 tulek oli paljudele ootamatu ja õppimiskõver on olnud üsna järsk, ent kui esimesest emotsioonist ja ehmatusest üle saada, siis tegelikult on GA4-s paljud asjad märksa lihtsamad ja ägedamad. “Tõsi, see on palju keerulisem tööriist, selle implementeerimine on palju keerukam ja nõuab turundajalt endalt palju enam, ent andmeid, mida on sealt võimalik välja võtta, on palju rohkem, ja saak on päeva lõpuks palju rikkalikum,” selgitas ta ja rõhutas, et Analytics on tähtis tööriist ja seda ei tohiks näiteks veebiarenduses pelgalt kõrvalproduktina võtta.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.