• 30.01.24, 15:49

Passwordi soodushind lõpeb 2. veebruaril. Kirjas on juba üle 300 turundaja

Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 taas Kultuurikatlas. Tule Sina ka, sest veel vaid kuni 2. veebruarini on võimalik registreeruda soodushinnaga.
Passwordi soodushind lõpeb 2. veebruaril. Kirjas on juba üle 300 turundaja
Seekordsel Passwordil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve üõlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.
Tutvu Password 2024 programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga 549 eurot (km-ga 669,78 eurot), mis kehtib kuni 2. veebruarini (k.a). Konverentsi tavahind on 799 eurot (km-ga 958,80). Hetkel on konverentsil kirjas juba üle 300 turundaja. Vaata osalejate nimekirja SIIN.
Bränd on oluline, ka digiajastul.
Konverentsil tuleb juttu:
- Kuidas brändi mõõta?
- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
- Tööandja brändi loomine
- Lõhnabränding
Peasaali juhib juba tuntud ja armastatud Mihkel Raud ning paralleelsaali modereerib Dali Karat.

Seotud lood

Uudised
  • 29.01.24, 10:43
Tugev ja eristuv bränd on B2B maailmas äärmiselt oluline
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Uudised
  • 23.01.24, 16:37
Turundaja, oled oodatud osalema turunduspraktikate uuringus
Tähtaeg on 11. veebruar
Kantar Emor kutsub Eesti ettevõtete turundusotsuste tegijaid osalema võrdlusuuringus, mis koondab meie turundusmaastiku võtmenäitajad, organisatsioonide praktikad ja tulevikuplaanid.
Uudised
  • 08.01.24, 09:44
Aasta Turundustegu 2023 konkurss on lõpusirgel!
Uus pikendatud tähtaeg on 4. märts
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Uudised
  • 22.01.24, 13:46
Orkla Eesti turundusjuht: brändiuuendus on Kalevile kasuks tulnud
Orkla Eesti maiustuste ja snäkkide ärisuuna turundusjuht Kätlin Sepp sõnas, et Kalevi brändiuuendus on ettevõttele äriliselt kasuks tulnud, lisaks on paranenud brändi üldine nähtavus ning brändiportfell moodustab nüüd ühtse ja loogilise terviku.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele