• 31.01.24, 11:25

Oluline muudatus digiturundajatele: 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus

Selle aasta 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus, mis Mediabrands Digitali performance’i tiimi juhi Karl Lilienbergi sõnul on digiturundajatele oluline muudatus - kellele peavalu, kellele võimalus.
Oluline muudatus digiturundajatele: 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus
  • Foto: Unsplash
6. märtsist 2024 rakendub Google Consent Mode v2 ja kui seda korrektselt ei rakendata enne antud tähtaega, siis Google'i teenused nagu Google Analytics 4 ja Google Ads ei kogu enam ELi külastajate kohta infot, mis tähendab, et analüütika kaob ära.

Seotud lood

Uudised
  • 13.02.24, 09:45
Puust ja punaseks: sammud Consent Mode’i implementeerimiseks
Media House’i strateeg Roger Puks annab samm-sammult praktilisi näpunäiteid, kuidas GTM-i kasutades Consent Mode’i implementeerida ja kontrollida, et see korrektselt töötaks.
Uudised
  • 30.01.24, 10:33
Ekspert soovitab: 5 sammu GDPRi trahvi vältimiseks
Andmekaitse üldmäärus ehk GDPR on endiselt peavaluks paljudele ettevõtjatele, kuna reeglite paljusus ja nõuete pidev muutumine tekitavad segadust. Samas võivad eksimused viia kopsaka trahvi ning halvimal juhul ka ettevõtte tegevuse peatamiseni, tunnistab advokaadibüroo Hedman isikuandmete kaitse ekspert Andres Ojaver.
Uudised
  • 26.01.24, 12:31
Roger Puks: Google Analytics 4 keerukus tasub end ära
Media House’i strateeg Roger Puksi sõnul on GA4 oma olemuselt mõeldud pigem trendide ja kvartaalsete tulemuste vaatamiseks ning parim viis andmete kogumiseks on kasutada GA4 ja mõnda väiksemat alternatiivi kõrvuti.
Uudised
  • 05.12.23, 15:53
Erki Heinsaar: digiturundust on väga lihtne ära lörtsida
Digiturundusagentuuri Mediabrands Digital juhi Erki Heinsaare sõnul on Google Analytics 4-le üleminekut võetud põhjendamatult kergelt ja neil, kes seal täna asju õigesti teevad, on suur konkurentsieelis. Lisaks märkis ta muu hulgas, et AI tulekuga on spetsialiste pigem juurde vaja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele