• 13.02.24, 09:45

Puust ja punaseks: sammud Consent Mode’i implementeerimiseks

Media House’i strateeg Roger Puks annab samm-sammult praktilisi näpunäiteid, kuidas GTM-i kasutades Consent Mode’i implementeerida ja kontrollida, et see korrektselt töötaks.
Media House’i strateeg Roger Puks
  • Media House’i strateeg Roger Puks
Jaanuari lõpus ilmunud artikliga hakkas vaikselt ka Eesti turundajate seas levima info, et alates 6. märtsist tuleb Euroopa majandusruumis tegutsevatel kaupmeestel oma e-keskkondades võtta kasutusele Consent Mode, garanteerimaks kõikide Google’i teenuste täiemahuline toimivus ning vastavus erinevatele Euroopa Liidus kehtivatele isikuandmete kaitse alastele õigusaktidele. Lühidalt tähendab Consent Mode seda, et info kasutajapoolse nõusoleku kohta küpsiste kasutamise osas edastatakse Google Tag-ile, mis muudab vastavalt sellele oma funktsionaalsust.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.24, 11:25
Oluline muudatus digiturundajatele: 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus
Selle aasta 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus, mis Mediabrands Digitali performance’i tiimi juhi Karl Lilienbergi sõnul on digiturundajatele oluline muudatus - kellele peavalu, kellele võimalus.
Uudised
  • 26.01.24, 12:31
Roger Puks: Google Analytics 4 keerukus tasub end ära
Media House’i strateeg Roger Puksi sõnul on GA4 oma olemuselt mõeldud pigem trendide ja kvartaalsete tulemuste vaatamiseks ning parim viis andmete kogumiseks on kasutada GA4 ja mõnda väiksemat alternatiivi kõrvuti.
Uudised
  • 12.06.23, 13:09
Eksperdid: Google Analytics 4-le üleminekul on turundajatel kolm võimalust
iProspect Eesti juht Roger Puks ja advokaadibüroo NJORD vandeadvokaat Tea Kookmaa avavad, kuidas mõjutab GDPR ehk isikuandmete kaitse üldmäärus Google Analytics 4-le üleminekut, mida tuleks ettevõtetel enda ja isikuandmete kaitsmisel silmas pidada ning millised on turundajate väljavaated kolmandate osapoolte küpsiste kadumisel.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele