Iittala vahetas välja ikoonilise logo. Turundusprofessor: uuendus võib ajutiselt nõrgendada brändi tuntust
1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Uue Iittala logotüübi kujundas graafiline disainer Aleksi Tammi koos tüpograaf Göran Söderströmiga. Uue kirjatüübi nimi on Aino. Foto: Fiskars Finland Oy Ab
Brändi eelmine logo oli kasutuses 1956. aastast. Punased i-tähega kleepsud, mille on kujundanud Timo Sarpaneva, kaovad toodetelt. Uus visuaalne identiteet laieneb lisaks sotsiaalmeedia keskkondadele ja e-poele ka Iittala füüsilistesse kauplustesse. Esimesena võetakse uuendus ette Iittala esinduskaupluses Helsingis Esplanadi tänaval.
Orkla Eesti maiustuste ja snäkkide ärisuuna turundusjuht Kätlin Sepp sõnas, et Kalevi brändiuuendus on ettevõttele äriliselt kasuks tulnud, lisaks on paranenud brändi üldine nähtavus ning brändiportfell moodustab nüüd ühtse ja loogilise terviku.
Kristiine ja Rocca al Mare keskuste omanikfirma Citycon uuendas brändistrateegiat ja visuaalset identiteeti. Uus kontseptsioon tugineb kogukonnakesksusele ja jätkusuutlikkusele. Brändiuuendus on loodud koostöös Rootsi agentuuriga Kurppa Hosk.
Delice'i kontseptsioon, logo, visuaalne identiteet, kaupluse sisekujundus ja reklaamikeel on saanud täieliku uuenduse. Rebrändingu taga seisnud agentuuri Velvet loovjuht Kristian Kirsfeldt ja disaini- ja sisearhitektuuribüroo Vaikla Disain asutaja Argo Vaikla selgitasid, kuidas selline suur projekt sündis.
Estiko Grupp koondas erinevad tegevusvaldkonnad ühise katusbrändi alla ning esitles möödunud nädalal oma uuenenud logo, sloganit ja visuaalset identiteeti, mis sündis koostöös loovagentuuriga La Ecwador.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.