• 07.02.24, 10:58

Iittala vahetas välja ikoonilise logo. Turundusprofessor: uuendus võib ajutiselt nõrgendada brändi tuntust

1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Uue Iittala logotüübi kujundas graafiline disainer Aleksi Tammi koos tüpograaf Göran Söderströmiga. Uue kirjatüübi nimi on Aino.
  • Uue Iittala logotüübi kujundas graafiline disainer Aleksi Tammi koos tüpograaf Göran Söderströmiga. Uue kirjatüübi nimi on Aino. Foto: Fiskars Finland Oy Ab
Brändi eelmine logo oli kasutuses 1956. aastast. Punased i-tähega kleepsud, mille on kujundanud Timo Sarpaneva, kaovad toodetelt. Uus visuaalne identiteet laieneb lisaks sotsiaalmeedia keskkondadele ja e-poele ka Iittala füüsilistesse kauplustesse. Esimesena võetakse uuendus ette Iittala esinduskaupluses Helsingis Esplanadi tänaval.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.24, 13:46
Orkla Eesti turundusjuht: brändiuuendus on Kalevile kasuks tulnud
Orkla Eesti maiustuste ja snäkkide ärisuuna turundusjuht Kätlin Sepp sõnas, et Kalevi brändiuuendus on ettevõttele äriliselt kasuks tulnud, lisaks on paranenud brändi üldine nähtavus ning brändiportfell moodustab nüüd ühtse ja loogilise terviku.
Uudised
  • 30.08.23, 11:09
Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele kogukonnakeskse visuaalse identiteedi
Kristiine ja Rocca al Mare keskuste omanikfirma Citycon uuendas brändistrateegiat ja visuaalset identiteeti. Uus kontseptsioon tugineb kogukonnakesksusele ja jätkusuutlikkusele. Brändiuuendus on loodud koostöös Rootsi agentuuriga Kurppa Hosk.
Uudised
  • 20.09.23, 12:01
Solaris Delice sai rebrändingu tulemusel vahemerelise hõnguga enesekindlama näo
Delice'i kontseptsioon, logo, visuaalne identiteet, kaupluse sisekujundus ja reklaamikeel on saanud täieliku uuenduse. Rebrändingu taga seisnud agentuuri Velvet loovjuht Kristian Kirsfeldt ja disaini- ja sisearhitektuuribüroo Vaikla Disain asutaja Argo Vaikla selgitasid, kuidas selline suur projekt sündis.
Uudised
  • 20.09.23, 14:39
Estiko Grupp tutvustas uut visuaalset identiteeti ja koondas erinevad tegevused ühise katusbrändi alla
Estiko Grupp koondas erinevad tegevusvaldkonnad ühise katusbrändi alla ning esitles möödunud nädalal oma uuenenud logo, sloganit ja visuaalset identiteeti, mis sündis koostöös loovagentuuriga La Ecwador.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele