Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele kogukonnakeskse visuaalse identiteedi
Kristiine ja Rocca al Mare keskuste omanikfirma Citycon uuendas brändistrateegiat ja visuaalset identiteeti. Uus kontseptsioon tugineb kogukonnakesksusele ja jätkusuutlikkusele. Brändiuuendus on loodud koostöös Rootsi agentuuriga Kurppa Hosk.
“Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele uue visuaalse identiteedi, mis vastab paremini keskuste omanikfirma Cityconi strateegiale linlike keskuste loomisel, mis on jätkusuutlikud ja teenivad ümbruskaudseid kogukondi - seda sõnumit kannab endas ka uus brändistrateegia ja visuaalne identiteet,” sõnas Kristiine ja Rocca al Mare keskuste turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif.
Tallinna Kaubamaja Grupi visuaalne muutumine TKM Grupiks on kavandatava muutuse esimene etapp, tulevikus on plaanis teha aktsionäride koosolekule ettepanek muuta TKM Grupiks ka ärinimi.
Inbank tuli välja uue kaasaegse visuaalse identiteediga, mille eesmärk on toetada ettevõtte rahvusvahelist kasvustrateegiat. Uus logo ja identiteet võetakse Eestis kasutusele sügisel.
Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Hulgimüüja Tridens avalikustas täna oma uue ettevõtte visuaalse identiteedi. Uus logo ja bränd tähistavad Tridensi liikumist ettevõttena uude peatükki ning annavad jõudu, et juhtida ettevõtte sortimendis olevate kaubamärkide head käekäiku kogu Baltikumis, ütles Tridensi turundusjuht Ergi Asten.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.