Delice'i kontseptsioon, logo, visuaalne identiteet, kaupluse sisekujundus ja reklaamikeel on saanud täieliku uuenduse. Rebrändingu taga seisnud agentuuri Velvet loovjuht Kristian Kirsfeldt ja disaini- ja sisearhitektuuribüroo Vaikla Disain asutaja Argo Vaikla selgitasid, kuidas selline suur projekt sündis.
- "Brändi ja sisekujundusse jõudnud vahemere urban-marketi miljööst tuntud sümbolid, nagu triibulised markiisid, katuste motoovid ja motoroller-kaubakäru,” selgitas Velveti loovjuht Kristian Kirsfeldt. Foto: Egert Kamenik
Disaini- ja sisearhitektuuribüroo Vaikla Disain asutaja Argo Vaikla ütles, kõigepealt tegid nad Velveti ja Selveri meeskonnaga ajurünnaku, et mis assotsiatsioonid üldse Delice'i poega tekivad. “Läbi käisid märksõnad “delikatess”, “eksootiline”, “eriline kaubavalik”, “koht, mis käivitab fantaasiaid”, “isuäratav” ning “päikeseline õhkkond”, kirjeldas Vaikla teekonna algust ning lisas, et nende ideede pinnalt jõutigi vahemereliku linnaturu kontseptsioonini.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.