• 27.02.24, 11:31

Olerexi biokütuse kampaania looja Sass Henno: kaasaaegne kütus vajab kommunikatsioonis kaasaaegset lähenemist

Tanklakett Olerex soovib uue kampaaniaga “Diiselmootorid looduskaitse alla!” näidata, et kasutades taastuvtoorainest toodetud kütust, on võimalik ka diislikütuse jõul liikuva sõidukiga loodust säästa. Reklaamplakati pildikeele loomisel võeti appi tehisintellekt.
Olerexi biokütuse kampaania looja Sass Henno: kaasaaegne kütus vajab kommunikatsioonis kaasaaegset lähenemist
Tõsiste nägudega mehed veoauto taustal ja jääpangal jääkaruema ning tema poja kõrval olev diiselmootor ei kuulu kindlasti klassikaliste kütusereklaamide sekka. Vastuolulisus oligi aga end Olerexi EcoForce kütuse ristiisaks nimetava kirjaniku Sass Henno idee.

Seotud lood

Uudised
  • 28.06.10, 01:00
Olerexi reklaamijuht Jaan Naaber: ''Agentuure me üldiselt ei kasuta. Parimad ideed tulevad elust enesest.''
Uudised
  • 26.01.22, 14:07
Nädala kampaania: Olerexi „purgikampaania“ paneb toidu ja kütuse teenima
Selle aasta alguses kutsus Olerex ellu uut lojaalsusprogrammi tutvustava kampaania, mille keskseks „tegelaseks“ on kõige tavalisem purk. Olerexi tegevjuht Piret Miller ja agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim tutvustasid kampaania sünniloo tagamaid, rääkides muu hulgas, kuidas nad loovlahenduses justnimelt purgini jõudsid ning seda kampaania tiiserfaasis kavalalt ära kasutasid.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele