Veebruaris liitus meediaagentuur dentsu Eesti tiimiga pikaajalise tulemusturunduse ja turu-uuringute kogemusega Veiko Paalandi, kelle ülesandeks on iProspecti juhina kasvatada dentsu digiturunduse teenuseid ja kliendibaasi.
„Tunnen ennast dentsus koduselt. Siin hinnatakse kõrgelt strateegilist ja andmetel põhinevat lähenemist klientide teenindamisel. Tulen start-up sektorist, kus digitaalmeedia ja täpsemalt tulemusturundus on sageli kriitilise tähtsusega äri globaalsel kasvatamisel. Võtan kogetu kaasa, et toetada parimal viisil meie klientide äri kasvu nii Eestis kui rahvusvahelisel turul,“ ütles iProspecti juht Veiko Paalandi.
Agentuuritulu TOPi eesotsas troonivad Mashamedia OÜ ja Dentsu Estonia AS. dentsu Eesti juhi Kaspar Küünarpuu sõnul kasvasid nad 2022. aastal enim Leedus ja Eestis püsis kliendibaas üldjoontes stabiilne, kuigi alustati koostööd nii Zalando kui Woltiga.
Alates järgmise aasta jaanuarist teenindab maailma ühte juhtivat õlletootjat Carlsberg Gruppi ja selle Eesti äriüksust Saku Õlletehast Dentsu gruppi kuuluv agentuur iProspect. Lisaks Eesti turule vastutab iProspect meediategevuste eest 33 riigis üle maailma.
Alates käesoleva aasta jaanuarist teenindab Euroopa ühte juhtivat moe- ja elustiilikaupade ostukeskkonda Zalando rahvusvahelisse dentsu gruppi kuuluv digitaalmeedia agentuur iProspect.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.