• 10.04.24, 11:15

Berrichi looja: kuidas bränd saab mõjutada ilustandardeid?

Ajastul, kus sotsiaalmeedia ja turundus kujundavad üha rohkem meie iluideaale, on seda olulisem loomuliku ilu väärtustamine. Eesti looduskosmeetika brändi Berrichi looja Berit Joosep, jagab oma nägemust sellest, kuidas brändid saavad turundustegevuste kaudu innustada inimesi omaks võtma oma loomulikku ilu, seeläbi positiivselt mõjutades ühiskondlikke ilustandardeid.
Berrichi looja Berit Joosep
  • Berrichi looja Berit Joosep
Ühiskondlik surve ja sotsiaalmeedia levitatavad ebarealistlikud ilustandardid on mõjutanud sügavalt inimeste enesehinnangut ja -armastust, luues kultuuri, kus perfektsionismi tagaajamine varjutab loomuliku ilu väärtustamist. Siiski on märgata julgustavat pööret, kuna aina rohkem brände on võtnud eesmärgiks murda seda kahjulikku narratiivi. Brändid nagu Dove oma murrangulise "Real Beauty" kampaaniaga ja Aerie, mis on tuntud oma#AerieREAL algatuse poolest, on võtnud südameasjaks autentse ilu ja kehapositiivsuse esiletoomise, rõhutades, et ilu peitub eelkõige loomulikkuses. Autentse ilu aktsepteerimist saavad brändid turunduslikult toetada mitmete sammudega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele