Eesti tuntuim loovusfestival Kuldmuna toimub juba 26. korda ning tänavu saadeti konkursile rekordarv töid. Nende seast valitud võitjad kuulutatakse välja 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
Kuldmunale esitati rekordarv töid teist aastat järjest. Kui mullu pandi teele 1036 projekti, siis sel aastal purustati tippmark kõige napimalt – Kuldmunale saadeti kokku 1037 tööd!
“Järjekordne rekord näitab ilmekalt, et Kuldmuna on Eesti turundajatele endiselt aasta tippsündmuseks,” sõnas Kuldmuna korraldava Turundajate Liidu tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Meeldiv, et konkursil osalevad nii eriilmelised esitajad – on nii suuri kui ka väikeseid agentuure, majasiseseid tiime, MTÜsid, eraisikuid kui ka teisi.”
Tugevamate tööde shortlist’id avalikustatakse 12. aprillil, võitjad kroonitakse 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu hoole alla läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Juba 26. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.