Nii nagu traditsiooniks on saanud, toimub ka selle suve alguses Sotsiaalmeedia konverents, mis sel korral leiab aset 4. juunil Erinevate Tubade Klubis Tallinnas. Esinejate seas on näiteks loov mentor Eia Uus, digiagentuuri Vivid asutaja Jenny Tupits, TikTokker Markus Sinivee, Goodmen Production asutajad Gabriel Mälton ja Freddy Jakobson jpt.
- Hetk eelmise aasta sotsiaalmeedia konverentsilt Foto: Raul mee
Sotsiaalmeedia konverentsil tuleb juttu sellest, kuidas rohkem silma jääda ning luua suurepärast sisu, mis inimestele korda läheb. Räägitakse ka erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest ning sellest, mis on hetkel trendikas.
Tegemist on konverentsiga, mis pakub nii praktilist kui ka loovat poolt. Päev täis inspireerivaid lugusi mõnusas Telliskivi loomelinnakus.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
- Kuuled, kui palju tasub sotsiaalmeedia reklaamidesse kulutada?
- Saad teada, kuidas valida õige influencer?
- Saad nõuandeid, milline peaks olema praegu sotsiaalmeedia strateegia?
- Kuuled 5 head soovitust, kuidas sotsiaalmeedias loovlahendusi testida
- Saad mitmeid mõtteid TikTokis viraalseks minemisest, storytellingust ning huumori kasutamisest sotsiaalmeedias nii, et see ka kasu toob.
Vaata kogu konverentsi programmi, esinejate nimekirja
SIIT ning registreeru soodushinnaga täna
SIIN. Soodushind kehtib 3. maini (k.a.)
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.