Rekordilise 1037 töö hulgast on selgunud loovuskonkursi Kuldmuna finalistid. Parimad hõigatakse välja 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
Reklaamižürii II juht, Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma sõnas, et valimine läks ladusalt. “Meil ei olnud mitte mingit vaidlust, ainult väga intelligentne arutelu,” ütles ta. “Kõik klappis, keegi ei hoidnud end tagasi ja avaldati julgelt arvamust.” Raidmad üllatas teleklippide väga kõrge kunstiline tase.
“Teleklipi kategoorias oli palju töid, aga teleklipi meisterlikkuse kategoorias oleks võinud julgelt rohkem töid olla,” sõnab ta. “Julgustan tulevikus klippe ka sinna esitama, seal hinnatakse just kaunist kunstilist tööd ja klippide kunstiline tase oli väga hea. Müts maha filmitegijate ees, kes neid koos reklaamiinimestega teostavad.”
PR-žürii juht Aive Hiiepuu (PR Concept) toob välja mõned möödunud aasta PR-maastikku iseloomustanud märksõnad: tervis, sõjahirm, kaitsetahe, vägivald, sõnumi esitlemine kunsti abil ja huumori integreerimine kommunikatsiooni.
“Arutelu võim on otsustusprotsessis meeletu,” kirjeldas Hiiepuu žürii tööd. “Kui oma eriala tippspetsialistid koos, vaagitakse läbi kõik detailid – nii üldtaust kui ka töö keerukus lähtuvalt igapäevasest reaalsusest. Mind üllatas korporatiivkommunikatsiooni kategooria, kus oli töid seinast seina ja see tegi arutelu värvikaks. Avaliku sektori tööde hulgas oli mitu julget lahendust ja selliseid ootaks edaspidigi meie PR-maailma värskendama.”
19. aprillil T1 keskuses toimuval peol harutatakse lahti loometöö aluseks olevad kliendi-, agentuuri- ja tiimisuhted ning jagatakse parimatele Kuldmunad pihku. Sündmust juhivad suurepärase suuvärgiga sarmikad õhtujuhid, kes selguvad uuel nädalal.
Seotud lood
Eesti tuntuim loovusfestival Kuldmuna toimub juba 26. korda ning tänavu saadeti konkursile rekordarv töid. Nende seast valitud võitjad kuulutatakse välja 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.