Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti (tänaseks endine) turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles tänavusel konverentsil Password, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Password 2024 moderaator Mihkel Raud. Foto: Raul Mee
Eesti vanimat turunduskonverentsi Password tänavu märtsis modereerinud Mihkel Raud tunnistas, et tarbijana on tal lennukiga lendamisel tekitatud teatud süütunne, kuna lendamine ei ole keskkonnasõbralik. See võib aga omakorda tekitada trotsi aga teiste rohe-eesmärkide suhtes, sest lennureisimist vältida ei ole paraku võimalik.
Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.