• 09.05.24, 10:10

Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast

Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet teatas jaanuari lõpus, et võtab koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.
  • Konkurentsiamet teatas jaanuari lõpus, et võtab koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega. Foto: Andras Kralla
Konkurentsiameti koondumise teate järgi tahab Target Masteri üle valitseva mõju (üle 50prosendilise osaluse) omandada reklaamifirma Playground Advertising. Amet teatas jaanuaris, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.24, 15:20
Amet võttis Postimehe reklaamifirma tehingu teravama pilgu alla
Konkurentsiamet alustas täiendavat menetlust koondumise üle, millega Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele