Eesti ühe suurima piletimüüja Fienta juhi René Lasseroni sõnul pole turul enam ühtegi monopoolset piletikeskkonda, mis hõlmaks suuremat osa üritusi ning mida olulisel määral nende otsimiseks kasutataks.

- Fienta tegevjuhi René Lasseroni sõnul on koos tarbijate tähelepanu fragmenteerumisega vanakooli portaalid kaotanud oma jõu turunduskanalina.
- Foto: Fienta
Veel kümnendi eest valitsesid Eesti piletimüügiturgu üks-kaks keskkonda, kust inimesed aktiivselt üritusi otsimas käisid. Täna on olukord sootuks vastupidine - meie kõigi tähelepanu on eri platvormide ja äppide vahel killustunud ning ürituste korraldajad peavad kasutama ise erinevaid digiturunduse lahendusi, et oma külastajaid internetiavarustest üles leida. Lisaks on ka üritused muutunud väiksemateks, mitmekesisemateks ning suunatud kitsamatele sihtgruppidele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.