• 03.06.24, 11:42

Corpore kasum oli 2023. aastal taas languses

Kommunikatsiooniettevõte Corpore AS kasvatas 2023. aasta majandusaasta aruande järgi pisut käivet, kuid ärikasum on 2021. aastast alates suures languses. Vähenenud on ka töötajate keskmine bruto kuutöötasu.
Kommunikatsioonibüroo Corpore juht Janno Toots.
  • Kommunikatsioonibüroo Corpore juht Janno Toots. Foto: Corpore AS
Corpore AS teenis 2023. aastal 1,07 miljoni eurose käibe juures 0,12 miljonit eurot tegevuskasumit. Mullusega võrreldes kasvas ettevõtte käive 5,52 protsenti. 2022. aastal oli ettevõtte käive 1,01 miljonit ja tegevuskasum 0,20 miljonit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 29.05.24, 14:37
Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi
"Finantsuudised fookuses" saates arutavad iduettevõtte Veriff kommunikatsioonijuht Karita Sall ja kommunikatsioonibüroo Corpore juht Janno Toots, kuidas tõhusalt ettevõtte majandustulemusi kommunikeerida ning jagavad nii edulugusid kui ka õppetunde.
Majandustulemused
  • 22.05.24, 13:59
Havas Media käive oli stabiilne, ent kasum tegi hüppe ülespoole
Havas Media OÜ kasvatas 2023. aasta majandusaasta aruande järgi korralikult kasumit, aga käive jäi võrreldes eelneva aastaga enamvähem samale tasemele. Ettevõtte selle aasta üks eesmärkidest on kasvada turukasvust kiiremini.
Majandustulemused
  • 16.05.24, 14:34
Frank Eventsi hüppeline kasumikasv oli mullu languses
Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi parimate sündmusturundusagentuuride esikolmikusse kuulunud Frank Events OÜ kasvatas 2023. aasta majandusaasta aruande järgi käivet, kuid kasum pisut kahanes.
Majandustulemused
  • 15.05.24, 14:21
EssenceMediacom Estonia käive langes, aga kasum küündis 2016. aasta tipphetkele
EssenceMediacom Estonia (juriidilise nimega Trendmark OÜ) käive 2023. aasta majandusaasta aruande järgi kahanes, küll aga teenis ettevõte peale vahepealset suurt langust kolmandat aastat järjest korralikku kasumit, mis küündis eelmisel aastal peaaegu 2016. aasta tipphetkele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele