Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi
"Finantsuudised fookuses" saates arutavad iduettevõtte Veriff kommunikatsioonijuht Karita Sall ja kommunikatsioonibüroo Corpore juht Janno Toots, kuidas tõhusalt ettevõtte majandustulemusi kommunikeerida ning jagavad nii edulugusid kui ka õppetunde.
Fotol vasakult: Paavo Siimann, Karita Sall ja Janno Toots. Foto: Mai Kroonmäe
Saatejuht Paavo Siimann uurib, kuidas numbrid lugu rääkima panna, millised finantsteemad meediat enim huvitavad, kuidas meediasuhtlust ajastada ja milliseid võtteid kasutada sisekommunikatsiooni tõhustamiseks.
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Seekordse Äripäeva TOPi raadiosaate külalisteks on kommunikatsiooniagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPi esimesel-teisel kohal olev Intense Growth Hub-i juht Liis Oper.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.