• 10.06.24, 10:21

Delfi Meedia ostab Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse põhiäri

Meediaettevõte Delfi Meedia AS laiendab oma koolituste ja konverentside portfelli ning ostab Eesti ühelt suuremalt koolitusettevõttelt Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus OÜ nende põhiäri.
Delfi Meedia juhatuse esimehe Argo Virkebau sõnul on ostu eesmärk jõulisem laienemine koolitus- ja konverentsiäri turule Eestis.
  • Delfi Meedia juhatuse esimehe Argo Virkebau sõnul on ostu eesmärk jõulisem laienemine koolitus- ja konverentsiäri turule Eestis. Foto: Rauno Volmar/Ekspress Meedia/Scanpix
Esmaspäeval, 10. juunil 2024 sõlmitud ostu-müügilepingu kohaselt omandab Delfi Meedia AS 100% Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus OÜ (EKKK) põhiäridest ja liidab need Delfi Meediaga, kus luuakse uus, eraldiseisev äriüksus. Delfi Meedia omandab tehinguga ka EKKK kaubamärgi. Pooled on kokku leppinud, et tehingu hind ja muud tingimused on konfidentsiaalsed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele