Aina rohkemad ettevõtted rikastavad Eesti suvist festivalide ja kontserdite menüüd ka omalt poolt, korraldades üritusi, et meelitada uusi kliente meeldivas õhkkonnas esimest tutvust tegema. Suurema inimhulgaga käivad aga kaasas ka paratamatud riskid, mille maandamise nõu annab Viking Security häirekeskuse juht Ergo Oolup.
- Kontserti või festivali korraldades tuleb mõelda tuhandele detailile Foto: Andras Kralla
Viking Security turvajuhi sõnul tuleb ette, et täiesti inimliku eksimusena peetakse külastajatele suunatud ürituse korraldamist samasuguseks ettevõtmiseks nagu näiteks oma ettevõtte suvepäevi – kuigi erinevus on põhimõtteline.
“Isegi, kui siseüritus on peredega ja inimeste hulk suur, on see siiski omavahel tuttavate kogunemine. Samuti pole osalejatel otseselt tarbiva kliendi hoiakut. Need kaks asja, anonüümsus ja madalam vastutustunne, muudavadki avaliku ürituse potentsiaalselt ohtlikuks,” selgitas Oolup ja lisas, et kahjuks liiga sageli rikutakse nii seaduste nõudeid kui ka lihtsalt teadmatusest võetakse suuri riske.
Oolup tõi välja kolm ohukohta, mille iga parimas mõttes amatöörist kontserdi- või festivalikorraldaja peaks kindlasti läbi mõtlema. Olukord, kus suurem hulk inimesi tihedalt koos, kätkeb endas paratamatult ka vigastuste ja varalise kahju ohtu.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.