Telia käivitas hiljuti terve suve kestva kampaania, mis jutustab ühe telefoni eluringi loo läbi selle kasutajate ning kutsub inimesi mõtlema sellele, kui oluline on erinevate seadmete taaskasutus. Ettevõtte eesmärk on inimeste teadlikkust tõsta ning seeläbi ka kasutatud seadmete müüki kasvatada.

- Telia brändijuht Helena Hiis
Erinevad küsitlused ja
turuülevaated lubavad järeldada, et eestlaste kodudes võib kasutuna seista sadu tuhandeid elektroonikaseadmeid, millest suure osa moodustavad mobiiltelefonid. See aga tähendab, et majapidamistes on üüratus koguses taaskasutamiseks kõlbulikke seadmeid ja materjale.
Sellest tingituna seadis Telia oma sellesuvise kampaania fookusesse uuskasutatud seadmed ja seadmeringluse teema, mille kampaaniasõnumiks on „Leia uus kasutus“. ”Meie soov on viia inimesteni mõistmine, mida teha vanade seadmetega ning miks see on olnuline,“ kommenteeris Telia brändijuht Helena Hiis. Ta lisas, et kuna tegu on Telia selle aasta ühe suurima ja olulisema kampaaniaga, mis kestab terve suve, siis kampaania täpset maksumust ta veel ei avaldaks. ”Kuid see on jõulu- ja kevadkampaania järel mastaabilt kolmas.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.