• 09.08.24, 10:19

BalticBest 2024 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 14. augustini

Iga-aastane väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2024 on täies hoos. Pikendasime tööde esitamise tähtaega ja see kukub 14. augustil.
BalticBest 2024 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 14. augustini
BalticBest reklaami- ja turunduskonkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovlahendusi. Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii, kes hindab loovlahenduste originaalsust ja kvaliteeti.
Tööde esitamiseks ja hindamiseks kasutame neljandat aastat AdForumi platvormi. Konkurss toimub koostöös maineka loovuskonkursiga Epica Awards, kust on ka BalticBesti kullad auhindu noppinud.
Esita oma töö konkursile SIIN.
(Alguses tee endale profiil ja logi sisse ning siis vajuta siin sellele samale lingile uuesti)
Vaata infot osalemise kohta SIIT.
Probleemide korral võta ühendust [email protected] või 00372 502 8561.
Olulised kuupäevad:
Tööde esitamise tähtaeg: 14.08.2024 kell 18.00
Shortlist'ide avaldamine: 21.08.2024
Võitjad selguvad: 28.08.2024
BalticBesti žürii hindab töid 28. augustil otse-eetris, mille vahendusel saavad võistlejad žürii kommentaare oma tööde kohta näha ja kuulda reaalajas.
Hoia end konkursi uudistega kursis ametlikul BalticBest 2024 veebilehel balticbest.eu.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.24, 13:19
Saa tuttavaks BalticBest 2024 žüriiga
Täiendatud
Iga-aastane väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2024 toimub live ülekandena 28. augustil. Meil on hea meel tutvustada esimesi žüriiliikmeid.
Uudised
  • 17.06.24, 13:23
Kuldmuna kullad saavad BalticBestil osaleda poole soodsamalt
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 28. augustil, mil otse-eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. august. Tänavusel Kuldmunal kulla võitnud töid saab BalticBestile esitada poole soodsamalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele