Nagu traditsiooniks on saanud, korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja grand prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 13. septembril Mustamäe Apollo Kinos. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 3. september 2024.
Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, Aasta Digitegu hindab aga eelkõige digiturunduse tulemuslikkust, sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digiturunduse maastik – panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid.
Kindlasti mõtlevad paljud, et pole sel aastal midagi silmapaistvat teinud. Vahet pole! Polegi vaja silmapaistvaid, vaid tulemuslikke töid. Kulutasid Facebooki reklaamile 1000 eurot ja teenisid 1500 eurot kasumit oma teenust müües – väga tubli! Just selliseid kampaaniad ootamegi. Digitegu konkursil on palju kategooriaid, et õunu ei peaks võrdlema apelsinidega.
Saada konkursile töid, mis on olnud sinu aasta toodangus üle keskmise tulemuslikud. Võrdleme neid teistega ja saame teada, milline on Eesti digiturunduse tase ja millised tipud tõusevad esile.
Aasta Digitegu 2024 konkursi tähtaeg on 3. september 2024.
Töö esitamine konkursile maksab vaid 75 eurot (lisandub km).
Veel parem kui esitad vähemalt 4 tööd, sest sel juhul saad lisaks ka
Best Internet 2024 konverentsi pääsme.
Kes saavad osaleda:
Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui kliendid. Konkursile on oodatud ka Eesti agentuuri poolt ekspordiks tehtud tööd. Välismaa agentuuri poolt Eesti kliendile tehtud töö ei kvalifitseeru.
Miks osaleda:
- aitad kaardistada Eesti digiturunduse hetkeseisu ja taset;
- võitjad saavad diplomid ja kajastuse Best Marketingis ja teistes Äripäeva kanalites;
- võitjad saavad esitleda oma töid Best Interneti konverentsi publikule – potentsiaalsetele klientidele.
Konkursi hindamiskriteeriumid on järgmised:
- tulemuslikkus: 75% punktidest;
- loovus: 25% punktidest.
Kvalifitseeruvad tööd, mis on olnud live'is (tarbijatele kättesaadavad/nähtavad) perioodil 01.09.2023 – 31.08.2024.
Tööde esitamiseks laadi alla
ANKEET. NB! Palume andmeid mitte sisestada otse veebis olevasse ankeeti!
Saada ankeet .pdf või .doc formaadis hiljemalt
2. septembriks e-posti aadressile
[email protected]NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 10 MB. Videoklipid on oodatud YouTube’i või Vimeo linkidena. Pildifailid mitte suurematena kui arvutiekraan. Samuti võivad konkursil osalejad laadida oma töid üles isiklikesse serveritesse, kasutada failijagamisprogramme ja saata oma konkursitööle viiv link eelmainitud e-posti aadressile.
Kategooriad:
- Google’i reklaam
- SEO
- Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
- Veebilehe arendus/kampaanialeht
- Müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias (Meta, LinkedIn, jt)
- Bränding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/content marketing
- Mõjusikute turundus/influencer marketing
- Innnovaatiline digiturundus - midagi uudset Eesti turul
- Andmetel/analüütikal tuginev turundus, AI kasutamine turunduses.
NB! Korraldajal on õigus kategooriaid omavahel liita
Aasta Digitegu 2024 võitjad selguvad 10.09.2024 pärast žürii kooslekut ja võidutööd kantakse ette 13.09.2024 toimuval
Best Internet 2024 konverentsil. Žürii esitab Best Interneti ettekannete ajal veel lisaküsimusi ja konverentsil kuulutatakse välja Aasta Digitegu 2024
grand prix' võitja.
Vaata eelmise aasta võitjaid
SIIT.
LISAINFO
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
Best Marketing / Äripäev AS
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.