Autor: Best Marketing • 3. september 2024

Uuring: turundus ja PR osakonna töötajad kogesid esimesena, kuidas AI tõhustab nende tööd

Tehisintellekti kasutamisest tööl on saanud reaalsus, mis on juba muutnud ka seda, kuidas me oma tööd teeme. Kui varem suurendasid tehisintellektipõhised töövahendid tõhusust, siis nüüd toetavad need ka otsuste tegemist ja loovust.
AI poolt genereeritud sobilik pilt artikli juurde

Microsofti läbi viidud uuringus selgus, et arengut mõjutavad peamiselt kaks tegurit – tehtava töö iseloom ja kasutatavate andmete hulk. Kõige rohkem saavad tehisintellektist kasu ametid, mis hõlmavad tööd andmetega (nt klienditeabe analüüs). Küberturbe, tootearenduse, müügi, tehnilise toe, turunduse ja suhtekorralduse osakondade töötajad kogesid esimestena, kuidas tehisintellekt tõhustab nende igapäevaülesannete täitmist, pakub võimalusi uuendusteks, vähendab korduvaid tööülesandeid ning võimaldab nii teadlikumat kui ka kiiremat otsuste tegemist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700