• 20.09.24, 10:51

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: 10-protsendiline müügikasv mõjuisikute abil

Mediabrands Digital aitas sisuloojate abil Henkeli brändidel Loctite ja Moment müügitulemusi tõsta vähemalt 10% vaatamata sellele, et brändidel puuduvad sotsiaalmeediakanalid.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: 10-protsendiline müügikasv mõjuisikute abil
Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele