Kevadine turunduskonverents
Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.
Password toimub
26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Konverentsil valitakse taas
Aasta Turundustegu.
Konkursil osalemiseks
täitke ankeet ning saatke see
hiljemalt 28.02.2025 e-posti aadressile
[email protected].
Tutvu ka konkursi
žüriiga.Nagu paljud teisedki, ootab
Heleri Harineem alati suure põnevusega
Super Bowli ja
jõuluperioodi, sest just siis toovad brändid turule oma kõige mõjusamad ja meeldejäävamad reklaamid. „Olles suur jõulude fänn, pole üllatav, et üks kõige rohkem emotsioone tekitanud reklaam on seotud just selle pühaga.“