• 17.02.25, 10:43

SARI | Burger Kingi turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Burger Kingi turundusjuht Heleri Harineem.
Burger Kingi turundusjuht Heleri Harineem
  • Burger Kingi turundusjuht Heleri Harineem Foto: Erakogu
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.
Password toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Konverentsil valitakse taas Aasta Turundustegu.
Konkursil osalemiseks täitke ankeet ning saatke see hiljemalt 28.02.2025 e-posti aadressile [email protected].
Tutvu ka konkursi žüriiga.
Nagu paljud teisedki, ootab Heleri Harineem alati suure põnevusega Super Bowli ja jõuluperioodi, sest just siis toovad brändid turule oma kõige mõjusamad ja meeldejäävamad reklaamid. „Olles suur jõulude fänn, pole üllatav, et üks kõige rohkem emotsioone tekitanud reklaam on seotud just selle pühaga.“

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 13.02.25, 06:30
SARI | Elektrilevi turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Elektrilevi turundusjuht Kristi Reiland.
Uudised
  • 11.02.25, 10:17
SARI | Gym Eesti turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Gym Eesti turundusjuht Keilyn Kase.
Uudised
  • 05.02.25, 07:15
SARI | SOL Baltics müügi- ja turundusdirektori lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami SOL Baltics’i müügi- ja turundusdirektor Mergit Inno.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele