• 21.02.25, 10:15

Eesti ettevõtjad panustavad intellektuaalomandi kaitsesse ka raskel ajal

Pikalt vindunud majandussurutise kiuste ei ole Eesti ettevõtjad vähendanud investeeringuid oma kaubamärkide, leiutiste ja disainide kaitsesse.
Eesti ettevõtjad panustavad intellektuaalomandi kaitsesse ka raskel ajal
  • Foto: Pixabay
2024. aastal püsis nii Eestisse kui Euroopa Liitu esitatud kaubamärgi-, leiutiste ja disainitaotluste arv võrreldes 2023. aastaga stabiilne, kohati isegi väikest kasvutrendi näidates. Sellega eristume näiteks nii Soomest kui Taanist, kus taotluste arv langes mullu koguni kümmekond protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 27.09.24, 12:09
Lõi õigused lukku: Taukar kaitses enda nime ja „tutske“ kaubamärgina
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
Uudised
  • 04.02.25, 09:48
Eesti ettevõtjad saavad ELi toel kaitsta oma kaubamärke, disaine ja leiutisi
Äsja avanenud Euroopa Liidu ettevõtluse toetusmeede SME Fund pakub Eesti ettevõtetele märkimisväärseid toetusi oma kaubamärkide, disainide ja leiutiste kaitsmiseks.
Uudised
  • 31.01.25, 09:11
Patendiamet otsib Eesti parimat kaubamärki ja disaini
Patendiameti konkursi Aasta Kaubamärk ja Disain 2024 eesmärgiks on tunnustada Eesti ettevõtjaid originaalsete kaubamärkide ja disainilahenduste loomise eest.
Uudised
  • 17.01.25, 09:29
Taavi Eelmaa: loomevara kaitsmine jääb sageli kunstiinimeste liigse tundelisuse taha
Teatri ja kirjanduse vallas tegutsev Taavi Eelmaa on Patendiametis värskelt registreerinud kaubamärgi Olematud Loomad, mis valiti ühtlasi jaanuarikuu parimaks ehk kuu kaubamärgiks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele