• 20.02.25, 13:12

Uuring näitab, mida maailm Eestist arvab

Äsja avalikustatud riikide mainet mõõtvas Global Soft Power Index’is langes Eesti möödunud aastaga võrreldes 8 kohta, kuna uuringu paneelriikide hulka lisandus ka Venemaa.
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse riigiturunduse juht Kata Varblane
  • Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse riigiturunduse juht Kata Varblane
  • Foto: Tanel Meos
  • Eesti maine kerkis rahvusvaheliste suhete valdkonnas, kus oleme maailmas kõrgel 45. kohal 193 analüüsitud riigi seas.
  • Eesti suurim väljakutse on jätkuvalt madal rahvusvaheline tuntus, kus oleme 128. kohal. Seevastu maine osas paigutub Eesti aga 63. kohale maailmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele