Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
![Influencer -turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=32300e28-f572-5078-bdcf-f351e854b22d&width=3840&q=70)
- Influencer -turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe
Stephanie Hoppe näeb 2025. aasta ühe suurima trendina mõjuisikuturunduses regulatsioone. Ta toob välja, et mõnedes riikides on rangemad regulatsioonid kui teistes – näiteks Ühendkuningriik on selles valdkonnas üsna karm olnud. „Varjatud reklaam keelatakse, mõjuisikud peavad selgelt märkima, kui tegu on reklaampostitusega.“
Vaata
26.–27. märtsil 2025 Kultuurikatlas toimuva turunduskonverentsi
Password infot ja programmi
SIIT.
Registreeru konverentsile juba täna SIIN.
Hoia pilku peal ka Passwordi veebipesal
password.ee.
Teine suur trend on aga see, et järjest rohkem mõjuisikuid loob oma isikuga seotud brändid. „Kui sul on lojaalne fännibaas ja sa oled mingi valdkonnas arvamusliider, siis on loogiline sellele baasile ka tooteid müüa,“ ütleb Hoppe.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Üks ja tugev brändihääle kandja ei pruugi ettevõttes igavesti töötada, hoiatab tekstiloomeagentuuri Reed Words asutaja ning Passwordi üks esinejatest Mike Reed.
Aasta algus on ideaalne aeg kodukontori värskendamiseks! Miks just nüüd? Pühadejärgne sagin on vaibunud, uus aasta hoo sisse saanud ning motivatsioon oma töökeskkonda paremaks muuta on suurem kui kunagi varem. Kevade lähenedes tahad kindlasti nautida ka rohkem päevavalgust, mitte võidelda väsimuse ja ebamugava tööasendiga.