• 24.09.24, 11:45

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil

Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil
Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.02.25, 09:51
Moodne Valgustus otsib müügidirektorit
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele